Monday, November 23, 2009

aku H A P P Y


seperti yang sedia maklum..
bila dah perang bagai nak meletup dunia aku dan dia..
at last bebaik jugak..
tdi rizman dah datang umah aku..
bawak aku hangout sbb aku yang teringin sangat nak CHEESE CAKE..
hehe..
kami p JUSCO ja..
sbb cuaca pn xbrapa best...ujan ja..
huhu..tapi redah gak..
sesampainya disitu..
firstly..check in...(TOILET)
dah tu tros g secret recipe..
beli NEW YORK CHEESE CAKE..one slice ja..
bnyak2 nnt aku TEMBON..haha
pastu singgah mc d makan..
aku makan SPICY CHICKEN MC DELUXE.
rizman makan QUARTER POUNDER..
dah tu shopping2 stuff yg xdak stok..
then beli KFC untuk mama..kakak n adik aku yg kat umah,..
then dah balik..
mama sambut dengan biasa..
rizman still takut2..
yela..mama aku marah sbb kes ritu..
tapi cool ja pastu..
kat umah mama ajak makan durian..
aku,mama dgn kak aku ja blasah..
rizman dgn adik aku dok diam lam umah..
hahaha..xtahan bau..
pastu rizman pun balik..
lewat gak..

pastu kan..tadi...
masa aku kemas dapur..
jari aku kena gunting yg mama guna belah durian..
sakit amat..
dah la rizman on the way balik..
risaw aku apa2 jadi ke dia...
tapi..alhamdulillah..
beliau dah selamat sampai ke rumah beliau..
lega aku..

ni aku dok online dia jeles..
aku on myspace n facebook gak..
dia swoh aku kem salam kat semua..
untuk bloggers yg baca jwb ja salam dari NORIZMAN ISMAIL..
ok?
hehe..

thats all fer now..
jari sakit dok type ni..
hehe

ASSALAMUALAIKUM WBT...
:)

2 comments:

Unknown on November 23, 2009 at 5:33 PM said...

sabau je la...hahahhaha

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on December 10, 2009 at 8:38 AM said...

hmm..doakan kesabaran sntiasa n smkin bnyk dalam dirini k...:)

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin