Saturday, January 23, 2010

jom kita ENJOY!!!

hehe..sekarang semangat berzaman aku dah tiba...
sekarang baru rasa semangat tersebut...
jangan buang masa dengan orang yang tak pernah hargai kita..
jangan buang tenaga dengan pikir tentang orang yang x penah pikir kita..
(jangan..jangan..jangan..jangan cepat marah...nanti cepat tua...hahaha...lagu pak nil..)

so...begin now until bila pn aku xtaw...
aku nak fikir ttg diri aku...hala tuju aku....matlamat ihop aku...
hehe..sayangi diri sendiri...

Alhamdulillah....aku dah rasa FRESHHHH sekarang...
hehe...jom kita ENNNJOYYY sementara masih muda remaja ni...haha


RAWWKKKXX!!! enjoy bebehh.....

1 comments:

.:fifi:. on January 24, 2010 at 12:55 AM said...

rox beb..
hey tambi garega..
rindu mau merempit,mlepak ngan ang dowh..
aiya minachi..

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin