Tuesday, December 22, 2009

K E L I R U


aku masih belum matang dalam teruskan perjalanan hidup ini...
penuh dengan ujian dan dugaan...
bila aku nak mulakan sesuatu niat yang baik..
mesti banyak dugaan dan rintangan yang datang pada aku...
macam2 diri aku dihina...sebab nak berubah ke jalan yang sepatut aku lalu..
bila aku nak lari dari perkara yang aku rasa tak patut aku lakukan...
salah sangka dan tanggapan burok dilempar tanpa rasa bersalah...
dan mudah pula minta maaf seolah olah aku mudah melupakan apa yang dah diucap kat aku..
aku masih ingat semua tanggapan buruk tu..dan aku berterima kasih sangat sebab sedarkan aku..
aku sayang diri aku...
aku nak buat yang terbaik untuk diri aku...
hidup aku...masa depan aku...
tapi..kenapa tiada peluang untuk aku bergerak bebas dan melayari hidup aku sekarang dengan happy..?
aku amat amat keliru sekarang...
antara cinta dan perjalanan hidup...
terasa amat keliru..hilang arah tuju...
walaupun aku sedar baru sikit ujian buat aku...
tapi aku akui masih lemah untuk ini...
aku mengharap teman yang memahami aku...
bukan hantui kisah silam...
buat aku memberontak dan buat benda yang tak sepatut aku lakukan...
aku tak tahu pada siapa dan bagaimana nak fahamkan keadaan dan situasi diri aku...
aku K E L I R U...
adakah ada pintu bahagia untuk aku?? Wallahualam...

1 comments:

Turahim Abd Rahim on December 30, 2009 at 5:03 AM said...

pintu bahagia 2 ada,,, tapi kene sabar la dulu, nati sampai jgk satu hari nanti....

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin