Friday, December 25, 2009

seriously aku amat keliru


kenapa dia tiba iba cari salah aku??
sedangkan aku tak abaikan dia walaupun ke mana aku ada..
macam macam aku dah korbankan,...
tapi kenapa dia tetap wat aku macam ni??

sebenarnya jauh di lubuk hati aku...
terpendam banyak perkara yang buat aku tertanya tanya.
tapi aku tak taw bila aku mampu luahkan segala...
aku dah bosan dengan semua ini...

Ya Allah...kuatkan semangat diri aku...
berikan petunjuk dan jalan yang benar kepada hambaMu ini...
aku amat keliru....
kenapa segalanya rumit dan susah untuk dirungkai???

2 comments:

Turahim Abd Rahim on December 30, 2009 at 5:07 AM said...

biasalah...

Turahim Abd Rahim on January 9, 2010 at 12:12 AM said...

kau stadi kat ner???

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin