Tuesday, March 23, 2010

Yanie Mentor meninggal dunia..Al-Fatihah...

Aku pun baru je tahu berita ni masa on the way balik office tadi..
mama aku gtaw..terkejut aku...
Innalilah...
pastu aku balik n pas wat apa yang patot aku tros on berita harian online..
cmni beritanya secara ringkas...

"Al Fatihah buat Allahyarham Siti Surianie Julkarim atau Yanie Mentor, 24 yang telah menghembuskan nafas terakhir sekitar jam 4 petang semalam di Hospital Keningau, Sabah. Allahyarham yang dikenali menerusi Program Mentor dikatakan telah menderita ketumbuhan di paru-paru sejak empat bulan lalu. Jenazah akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Sembulan, Kota Kinabalu pada hari ini.
Allahyarham dikenali menerusi lagu duet bersama Didie, Saling Terpesona dan adalah anak didik Ning Baizura menerusi program Mentor lima tahun lalu. Allahyarham telah berkahwin pada November 2007 dengan Irfin Abdul Manan dan meninggalkan seorang anak.

Sama-sama kita sedekahkah Al-Fatihah kepada Allahyarham. Semoga ditempatkan di kalangan insan yang beriman dan diredhai Allah. Al-Fatihah."


0 comments:

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin