Thursday, April 1, 2010

hyperhidrosis...

heran btl ketiak aku...mcm2 deadorant aku pkai...tp peluh tetap ada..aku xla ada penyakit yg tgn kak smua peluh 2...aku normal..tp kat ketiak ja..ish2...


so sapa2 ada solution x..deodorant ke..petua ker...ubat ker...skang aku try dr.mist...pun peluh jgak...tp kurang sikit.....ni la deodarant plg best aku pkai...

xberbau...fresh jer..kat baju pun xlekat kesan kuning2..badan aku normal jer..xgemok...cmna la peluh slalu kuar kat ketiak.ish2...

ini petikan dari salah satu forum yang aku jumpa..
yang jugak lebih kurang sama dengan aku...
so..kawan2 yang taw solution selain dari operation or cucok botox leh bagi info x? plz...
 
aku dah tersiksa...
 
bangun pagi..mandi..bersiap skit2..
pastu kuar2 je umah macam de orang simbah air sekawah kat aku..
berpeluh2 xmaw2..
pastu area ketiak aku apa lagi...
banjir je..aku xpaham la...
dari baby la mama aku gtaw aku ni cepat berpeluh...
hmm..
 
please ek bgi info kat aku macam ubat or special deo ntok org yang mcm aku ni..
aku taw ramai kat luar sana tu sama masalah cam aku..
so..bagi info kat aku k..
 
dr.mist aku pakai dah..tapi hampeh baunye..
xbleh blah..
 
lain produk kalo bleh ye..
 
please again...please...
 

2 comments:

NAZ on April 1, 2010 at 7:12 AM said...

rasa nya itu semulajadi :)

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on April 1, 2010 at 7:38 AM said...

mmg la semulajadi naz..
kan fa dah gtaw..ari baby lagi..
aiyo..
thats why im trying for da solution.. aiyaa ini olang...

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin