Monday, April 5, 2010

ya..aku JIWANG..

memang aku ngaku..
aku JIWANG..
mungkin bila aku mula beremosi..
mula meluahkan apa yang terbuku..
mengucapkan yang terpendam..
membuat aku boleh tenang..

sebab aku hanya perlu perhatian...
perhatian dari orang yang aku sayang...

sebab aku perlu kasih sayang..
kasih sayang dari orang yang aku perlu..

sebab aku perlu tempat untuk aku mengadu segalanya..
segala yang aku pendam..

mungkin diluar sana aku nampak COOL and HAPPY..
tak amek taw pasal orang lain..
sebab bagi aku..
hal diri aku yang penting..

I just want ATTENTION, LOVE, and shoulder to cry when needed..
thats all..
(oops..mungkin ayat diatas seperti broken..tapi..ada aku kisah?)

itulah sebenarnya..
yang membuat aku bersifat jiwang,
walau orang ramai berkata aku ni RAWKX..tapi dalam hati ada taman..
taman yang penuh dengan bunga..rama-rama..kumbang...etc.

apa yang aku dah merepek?

aku pn xtaw nak explain cmna..

0 comments:

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin