Monday, September 14, 2009

tell me why?why?why??

ni artikel yang aku dapat tyme aku dok sebok wat wiring kat workshop..lecturer aku sebok cakap pasal harga kereta..aku ingat napa la..aku pn kaco desktop dya..rupa2 nya dya bca dalam satu blog yg kata cmni..berikut yg aku paparkan la merupakan kandungannya..
hmm..RUGI bapa mak tok nenek oiii!!!!


Kenapa Proton tak jual harga macam dekat Arab Saudi..?



Apa istimewanya orang Arab?

Kata "Rakyat didahulukan" … Kenapa orang Arab lebih diutamakan? Pemilik Proton di Malaysia semuanya dah kena tipu... Hahaha...




Harga Persona kat Saudi = SR 36,100


Harga Gen2 kat Saudi = SR 33,600

Harga Waja kat Saudi = SR 37,950


1 Saudi Riyal = RM 0.94






Maknanya harga Persona kat Saudi = RM 33,934 aje


Maknanya harga Proton Gen2 kat Saudi = RM 32,256 aje


Maknanya harga Waja kat Saudi = RM 35,673 aje…




Tu dah siap masuk tambang kapal pulak tu…


Haaaa… Ini baru harga Proton… Kalau aku tunjuk harga kereta bukan Proton, ada yang sakit jantung nanti…









3 comments:

naz on September 14, 2009 at 10:25 AM said...

hahaha. fakta betul tak nie?

TheCOMOT on September 14, 2009 at 10:40 AM said...

ntah lerr...my lecturer tdi dok bising2..huhu..cm lawak ja diorg sembang sal nehh..kalo la btol mmg nk pi arab saudi nnt..hahhaaa

+betterSINGLE+ on September 15, 2009 at 2:35 AM said...

haahahaha..
murah2...
mcm nk bli keta kat sne je weyh

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin