Wednesday, May 5, 2010

bicara tentang perasaan...

memang aku akui aku terlalu sayangi dia.
tapi sikap itu tidak aku senangi.
kenapa susah bagi dia untuk lakukan kemahuan aku.
hanya satu "PERHATIAN"..
ya..perhatian dari dia.
bila dia beri perhatian sekaligus akan wujud chemistry of love.
akan wujud kasih sayang yang tak dapat diungkapkan dengan kata kata.
walau berjauhan aku akan dapat merasa kasih sayang dan belaian jiwa dari org yang aku sayang.
walau sesibuk mana pun..
aku amat mengharap perhatian dari dia.
walau hanya satu SMS da cukup untuk aku rasa semangat.
cukup untuk membuktikan yang dia ambil berat akan aku.
tapi ini hanya impian aku.
walau aku dah luahkan segala..walau dengan air mata..
dia tetap sama.
dengan alasan sibuk bekerja.
tapi dari sudut pandangan aku itu hanya alasan.
bila aku mula menjauhkan diri baru dia akan dekat dengan aku.
bila aku dah ok dia akan kembali seperti asal.
tidak memberi perhatian.

hanya kawan kawan di Facebook jadi teman aku.
segala masalah dan dilema aku lepaskan dalam FB.
n kawan kawan yang akan berkongsi.
walaupun sebenarnya aku nak berkongsi dengan dia.

aku tak faham kenapa..
kalau dia tak boleh beri perhatian kat aku lepaskan aku.
kenapa nak wat aku cmni.
aku tak perlu dia kalau dia hanya wujud tanpa memberikan aku perhatian dan kasih sayang.

dia---> NORIZMAN BIN ISMAIL

2 comments:

si gadis on May 8, 2010 at 7:56 AM said...

hehe..
jalan2..terbace post jiwang u..
(^_^)

'perhatian'
mmg perempuan memerlukan perhatian..dr org yg die syg..

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on May 9, 2010 at 10:12 AM said...

aahahaha..
jiwang ini terbit dari jiwa~
lalaa..
when i post sumthin in my blog..
i really release all feeling dear..
huhu..

yup..
thats rite~
perrhaaaatian! huhu
neway thnx ek for ur comment..
follow me sis!

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin