Sunday, May 9, 2010

ILY MAMA~

walaupun baru berlalu sambutan Mother's Day kan..
tetap nak luahkan perasaan sayang yang teramat kat mama..
Azizah Binti Ahmad.
walaupun aku lambat post and xdak pic sambutan tu..
tapi dalam ingatan aku..insyallah aku ingat sampai bila2..
Mother's Day kali ni aku sambut ngan adik(Danial) and him(Rizman).
memang rasa relationship aku ngan family aku tmasuk dia dah semakin rapat.
Alhamdulillah.

Ucapan buat Mama (Puan Azizah Ahmad)
Adik nak ucapkan Terima Kasih yang tidak terhingga kat mama atas pengorbanan Mama kat adik and family kita. Mama insan terhebat dan tabah. Kuat menghadapi apa pun situasi.
Itu yang membuat adik kagum dengan mama.. U are my Roll model.
Mama dah jadi inspirasi kehidupan adik.
Mama banyak sabar. dan adik nak contohi Mama.
Mama sporting and best.
Banyak nasihat adik dalam kehidupan ni.
and the most BESTESTTT THINGG...U ALWAYS CLOSE TO ME WHEN I NEEDED U!!
Itu yang paling best. Semenjak Arwah Baba dah pergi tinggalkan kita Mama selalu ada untuk adik
walaupun adik dah pernah wat mama sedih dan sakit hati.
Adik nak minta ampun dan ucap terima kasih.
Ini ja yang termampu wat masa sekarang.

Kalau ada Award Mama aku arr paling layak.
huhu..

ok la..nak layan Twilight lagi.
huhu

0 comments:

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin