Wednesday, October 7, 2009

aku dan sakit tekak

harini aku start class pkol 8.30am..
aku bgun pkol 7.50am..
bangun2 tiba tiba aku rasa pelik...
sakit tekak..haishh..tensyenn..menda yang aku paling x suka sakit dalaman..
takdak mood tros aku rini..
jaog mesti ada eff-wai-pee plakk...
haiiyyyoowwhh,,....malam class ag...
ngokngexx nyaaaaa.....
haiiyyyaaaa...tensyennn...
dah la awal hari ni aku dah sakit hati dengan dia...
aku call cakap elok elok tiba2 dya letak and off hp dya???!!
sakit hati aku sebab aku selalu dilayan cam sampah...
cam x berharga ja aku ni bagi dia...
aku spend time walau jauh dengan dia...
tapi camni dia wat aku..
then arini wat cam xdak apa...
sakit bangatttt hati ni...
takdak sapa yang sayang aku...
walau camna pun sakit tekak aku buat aku lagi moody dengan hidup aku harini......

....damn.....


2 comments:

Unknown on October 7, 2009 at 8:52 PM said...

sabar k...-

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on October 7, 2009 at 10:38 PM said...

hmmm...alhamdulillah...still leh sabar...

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin