Thursday, October 15, 2009

eff-wai-pee

harini aku rasa letih sangat...
yela..hari untuk last day submit project dah nak dekat...
projek dok tak siap lagi...
nak tukar ini la..itu la...
baru2 ni tukar cylinder baru...
kecik je harga RM400 daa...
so,kena cutting sorang RM80 sorang...
astu nak kena tukar adapter hose hydraulic tu ag..dah RM10...
loan aku tak masuk masuk lagi...
ni aku nak kena design poster and brochure untuk hari pertunjukan project nanti...
japg malam ada test CNC...aku dah la x study pa satu g...
nak wat project..nak wat projek n brochure...nak study...dalam satu masa yang sama...
maigrain aku...
haishhh...Ya Allah...kuatkan laaaa semangat aku...
dah la sesema n batuk x semboh2 ag..
budak2 bilik aku bleh kata semua da jangkit dengan aku...
hmmm....
habis FYP seminggu pastu dah FINAL TEST dahh...
semak jiwa...!



0 comments:

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin