Wednesday, October 28, 2009

maafkan - sixth sense

hadirnya dirimu
didalam hidupku
tlah merubah segalanya
dan tlah ku lewati saat gelap hidupku
namun kau masih tak meyakini diriku
yang cuba menghapuskan
mimpi mimpi buruk yang lalu

ingin ku berlari
dan menggapai hasratku
apakah kau kan berlalu pergi?

terkapai kapai aku
ingin ku membuktikan kejujuranku kepadamu
dan kini ku sedar diriku
masih liat untuk kau miliki

maafkan ku
kerna mengingkari janji yang terpatri dahulu padamu
maafkanku
atas kekurangan yang ada pada diriku ini
maafkanku
kerna mengingkari janji yang terpatri dahulu padamu
maafkanku
atas kekurangan yang ada pada diriku ini


....walau apa yang aku dah usaha untuk kita..
xpernah hasilkan apa2 yang membahagiakan kita...
walaupun aku yang minta semua tu tapi diri aku tersiksa sangat..
apa lagi bila teringat kenangan manis kita..
aku akan kuatkan semangat untuk perjalanan hidup aku..
aku tetap sayang dan cintakan NORIZMAN ISMAIL..
kalau ada jodoh lagi antara aku dengan dia Alhamdulillah..
kalau sebaliknya aku redha..
sebab aku taw ni semua lumrah dunia...

1 comments:

Unknown on October 29, 2009 at 1:39 AM said...

mungkin ade yang lebih baik utk mu nanti
ok

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin