Friday, October 23, 2009

alhamdulillah...

semua apa yang akan dah terjadi and akan terjadi aku redha..
semua yang berlaku atas manusia di dunia ni ada terselit hikmahnya...
Insyallah...
semua yang dah terjadi dalam hidup aku selama ni buat aku lebih dewasa...
membuat aku faham erti kasih sayang mama...
mama selalu ada disisi aku setiap kali masalah singgah dalam hidup aku...
walau dalam kisah aku dengan rizman...
mama sentiasa beri peluang...
tanpa mama aku lemah...
mama segalanya dalam hidup aku selepas baba pergi tinggalkan keluarga..
tapi tetap dekat dihati...
Ya Allah..peliharalah hidup kami sekeluarga...
berikanlah kekuatan iman dalam hidup ini...
amin...

2 comments:

RuGGers |8| on October 26, 2009 at 6:06 AM said...

same mendoakan..smoge tabah selalu..kemenangan slalu bersama org2 y sabar..n_n

RuGGers |8| on October 27, 2009 at 4:14 AM said...

http://www.catcheye.com.my/?r=7291
check this out...worth a visit

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin