Monday, October 12, 2009

aku RINDU arwah....

semakin hari aku semakin rasa rindu kat arwah baba...
semakin aku ingat semakin aku rasa betapa banyak nya dosa aku selama arwah dah tak dak..
aku taw selepas arwah pergi sejak 2 tahun lepas aku semakin berubah...
banyak perkara berlaku pada diri aku semenjak pemergian arwah yang aku sayang..
banyak perubahan dan aku sendiri tak percaya dengan apa yang dah terjadi...
mama yang tanggung semua yang aku dah buat sebab mama lah tempat aku mengadu segala masalah aku...
mama seorang ibu yang tabah, sabar, dan tak jemu jemu bagi nasihat kat aku...
baru aku sedar kasih sayang mama yang amat sangat pas arwah xdak..
TERIMA KASIH TAK TERHINGGA WAT AZIZAH BT AHMAD mama aku..
wat arwah baba aku ABDUL RAHIM BIN SUTAN...
adik rindu baba..
adik sayang baba...
adik minta maaf atas semua salah adik yang adik da lakukan sampai sekarang...
adik minta maaf sebab susahkan baba selama ni...
adik rindu semuanya tentang baba..
semuaa yang ada pada baba,yang selalu baba wat,jenaka,gelak,tawa,marah semua adik rindu...
semua detik bersama keluarga adik rindu...
adik terasa kekosongan dalam keluarga semenjak baba xdak...

walau apa pun ba..
adik janji ...
semua yang baba pernah didik,ajar,nasihat...
adik akan ikut...
adik akan ikut cara baba..
adik akan cuba perbaiki akhlak..akidah...agama dalam diri adik..
mungkin bukan sekarang...
tapi adik akan berubah mulai sekarang...
dna suatu hari nanti baru nampak perubahan ni...
adik akan belajar sikit demi sikit untuk semua ni..
untuk mama..baba...dan untuk diri adik sendiri...
insyallah ba...
adik jaga mama,kakak dan danial..
baba doakan adik berjaya dalam hidup ni taw..
adik kat sini tak pernah jemu doakan kebahagiaan baba kat sana...
adik SAYANG mama...
adik SAYANG baba...
adik SAYANG kakak...
adik SAYANG danial....
insyallah keluarga kita tetap bahagia dunia akhirat....







2 comments:

Unknown on October 13, 2009 at 1:03 AM said...

semoga baba aman di sana...

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on October 13, 2009 at 1:35 AM said...

thanx..insyallah...doakan kesejahteraan arwah k..

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin