Sunday, October 18, 2009

berpisah dan kembali...:))

Jangan kau bimbang sayang

di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
Jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya

Bertukar pandangan, senyum

bersalaman ke sekadar berkawan
dan bila cinta dah mula berputik
ah, tak tidur malam
angan-angan jadi pasangan
dah menjadi kenyataan
yang nyatanya, telah banyak kita harung
adakalanya rasa bebas, kadangkala terkurung
kita pernah berpisah dan kembali
berpisah dan kembali
kembali kerna pengorbananmu kuhargai
hilang separa masa bersama keluarga
teman-teman huru-hara tiada lagi, tata, bye bye
tiada lagi huhu haha
jadi sebagai gantinya lagu ni kau yang punya
yang kau nyanyikan, aku nyanyi juga
tak sempurna, tapi ku kan tetap coba
dan janji-janjimu kujanji juga, yup
kini kau dalam duniaku macam hip hop

Kerjaku memang kejam

punca matamu tak boleh kejam
bermalam, bukan berjam
dimana? dengan siapa kubersama?
berpeluh, bertenaga dengan mic ku berasmara
yang lihat masih menjerit, si genit masih mengenyit
bungkusan dilontar sepuluh digit masih terselit
nah, tidak teruja, mungkin sudah tua
tiada lagi show, kemudian after party
tiada lagi party, kemudian hotel lobi
yang lain masih berpesta
biarkan saja mereka, mereka masih muda
aku ditelefon kalau tak disisimu
dan kalau dengar suara, itu tv atau lagu
jangan bimbang tiada siapa bersamaku
dan jangan bimbang kalau tiada yang berlaku
nope!

Satu fakta, dua penipuan

yang pertama kita ambil, dua buang
kenapa mengeluh?
dengar cerita lagi, dah jenuh berkali-kali
komplikasi dalam komunikasi jadi konfrontasi
mulut orang perosak reputasi, pembunuh motivasi
mereka pakar fabrikasi, modifikasi
di depan senyum, belakang dengki
yang cemburu mungkin teman kita sendiri
siapa tahu?
peduli, kita dah semuanya bersama
dah senang bersama, dah susah pun bersama
ketawa bersama, menangis bersama
kubersumpah harap kita mati pun bersama
ke akhirnya...

Kuhanya punya kau

dan
hip hop..

Kujuga bimbang sayang

di mana kau berada
dengan siapa kau bersama
jangan lupa
kau tetapku yang punya...

16 october pada aku hari macam2..huhu...mana tak nya..aku dengan rizman gadoh habis..so,mlm tu aku jumpa ngan dya..last2 kitorang bebaik jgak akhirnya...
dia berjaya pujok aku..walaupun hampir berkecai my bby(handphone) hmm..:((
pastu kitorang g FUNFAIR..!hahaha..
aku naik EURO WHEEL..main game kat situ...
and lastly..naik CHALLENGER...
hahaha..SUBHANALLAH punya la gayat!
aku da mengucap da masa dalam tu..
lagi gayat dari game lam GENTING tu..
fuuhh...
dah hbis naik game tu kitorang blah tros..
then...
rizman MUNTAH2..
hahahaa..cian aku kat syg aku tu...
walau apa pon..kenangan suma ni akan aku ingat sampai bila bila..Insyallah....
aku xtaw sampai bila nak berpisah dan kembali cmni...
aku letih bila jadi camni...
bila lama x berjumpa ada ja x kena..
masalah kitorang cuma misunderstood and rizman slalu x percaya dengan aku..katanya sebab sayang dia xleh percayakan aku 100%..takut jadi menda yang dia x suka..dugaan bagi aku.kadang kadang aku pikir betol gak ayat dya ni..tapi kadang kadang wat aku geram..hmm..mungkin ada hikmah kan semua ni...kawan kawan (especially ~0~) aku harap takkan jemu jemu bagi nasihat kat aku..k?? walau apa terjadi aku akan kongsi dalam blog ni and hope ada feedback untuk aku..:))
 pic aku x upload ag sbb pic lam hp rizman..camera hp aku megapix x beshh sgt..huhuhu...
tungguuuu...:))thanx kat suma follower yang baca blog aku!! LUV U ALL!!









3 comments:

RuGGers |8| on October 20, 2009 at 4:40 AM said...

smpi nk pch henset??seb bek terselamat..he3..nyebok jap kt blog awak..

Nur Fatin Anati Bt Abd Rahim on October 21, 2009 at 1:14 AM said...

thanx 4 ur comment dear..:)
seb bek xjdi apa2 kat i...fiuhh..

RuGGers |8| on October 21, 2009 at 3:15 AM said...

at the end both of u jadi aman mcm bese..??
at least hargai lah pengorbanan fon tu..he3..dek sbb die,terselamat dua hati..

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin