Tuesday, October 13, 2009

siapa dia??

NORIZMAN ISMAIL...
orang ni CINTA PERTAMA dalam hidup aku..
yang aku kenal pada tahun pertengahan 2005...
waktu tu aku masih tak kenal apa erti cinta...
sampai lah waktu mengajar aku sedarapa itu cinta...
yang mengajar aku macam macam dalam hidup ni...
walaupun aku dan dia pernah berpisah tahun 2008 tapi kembali pada tahun berikutnya...
mungkin sebab jodoh kami berhubung semula....
tahun ni merupakan tahun permulaan selepas setahun berpisah...
dalam masa setahun tu macam macam kisah yang tejadi dalam hidup aku dan dia...
masing masing rasa dalam masa setahun tu bagaikan mimpi sebab semua yang berlaku tanpa disedari...
walau camna sekali pun pengalaman yang dah terjadi mengajar untuk memperbaiki diri ni....
tahun ni aku dah kenal kan dia pada family aku...
mujur mama aku terima dengan senang kehadiran dia dalam hidup aku...
mama banyak nasihat aku dan dia dalam menjalani hubungan ni...
menjaga batas batas pergaulan...
menjaga hati masing masing...
memahami diri masing masing...
dan macam macam lagi...
alhamdulillah..aku dilahirkan dari perut mama aku AZIZAH BT AHMAD..
aku rasa beruntung dapat mama yang understanding..dan sentiasa bagi sokongan kat aku dan dia untuk terus maju dalam hidup sekarang ni..
bagi aku mama aku yang terbaik dalam dunia ni....
mama bagi kasih sayang kat aku and dia sama rata...
sebab sokongan dari mama aku dan dia akan buat yang terbaik dalam hidup kami..
dia dah mula serius dengan kerja yang dia lakukan untuk wat simpanan masa depan..
aku mula serius dengan study aku sem ni...memandangkan ni last sem aku study..
sem depan aku dah start praktikal...tapi tak taw lagi kat mana tempat untuk aku kerja nanti...
aku harap pas praktikal leh la aku diserap masuk kerja tros pastu..insyallah...
walau apa pun aku akan terus wat apa yang terbaik untuk diri aku and hidup aku...
kebaikan untuk diri aku jugak...untuk mama aku buat semua ni...
aku harap dia pun cam aku...tanam cita cita untuk hidup yang lebih baik dari sekarang...
amin....insyallah.....




1 comments:

Unknown on October 13, 2009 at 11:57 PM said...

semoga bahgia selalu

 

c l i c k | c l i c k

w i d g e t

Followers

i k l a nuffnang!

♂♀ TheCOMOT ♂♀ Copyright © 2010 Blogger Template Designed by Fatin